پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

اتفاقات

خب خب خب سلام سلام

خیلی وقته حرف نزدیم چون اصلا نبودیم در دسترس و نمیدونم چی شد ییهو رفتم و نمیدونم چی شد ییهو اومدم با این حال یه سری اتفاقات خوب افتاده یه سری اتفاقات بد ولی مهم نیست همه میگذره میخوام از همشون براتون بگم اما نمیدونم امادکگی رو دارین یا نه اتفاقات خوب اینه که خب کارهای داره جفت و جور میشه که بتونیم بریم سر خونه زندگی خودمون و اینکه همه چی رو به رواله

اتفاقات بد اینه که حس می کنم چاق شدم و بدتر از اون مراحلی که افسردگی قبل از پیش اومدن اتفاقات خوب بود رو داشتم همه میدونین که چی میگم در هر صورت حالم خوبه زنده ام و هوا عالیه

نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 15:36

زندگی همین فراز و فرود هاس
تبریک میگم
آرزوی بهترین ها دارم

مرسی

آرش خلج چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 16:32 https://bachegia.blogfa.com

ما همیشه بودیم داداش، تو دیگه درگیر ازدواج و زندگی شدی خبری نیست ازت

ای بابا ازدواج کجا بود
اتفاقا چند روز پیش دیدم تلگرام نصب کردی پیامش اومد
نگران نباش خبری باشه دعوتی

آرش خلج چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 01:18 https://bachegia.blogfa.com

علیرضاااا ازدواج کردی؟؟
دیگه ما کامل بی خبریما ازت

ا ارش اومده
هنوز نه بابا
اره واقعا خیلی بی خبریم از هم

مونا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 18:15

خداروشکر

مرسی

jud سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 16:41

عههههه علیرضا مبارک باشهههه!
شیرینیش کو؟!:'-)))))))


شیرینی هم میدم بهتون تموم بشه یه شیرینی خوب دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد