پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

بی حوصله

سرما خوردم بد جوری

بی حوصله ام. یکم تنبل شدم. از کار عقب افتادم 

دیشب جاتون خالی از ساعت 9 شب خوابیدم تا 8 صبح امروز ولی بازم دوست داشتم بخوابم. یکمی سرم هم درد میکنه کاش یکی بود یکم به ما میرسید . اما نه با این اوضاع سوئ مدیریتی و اوضا گرونی هم بهتر که نیست خودم و خودم اینجوری بهتره 

صبح دوباره اومدم دفتر و یه ضرب نشستم پای سیستم حتی یه استکان چایی نخوردم الان دیگه حوصله کار رو ندارم گفتم بیام یه دوری بزنم تو نت. هی تب می کنم هی ول میکنه. خدایا سرما خوردگی واقعا خره. ان شاء الله که هیچکی حتی یه سرما خوردگی کوچیک هم مریض نشه.

یه مشتری طراحی دارم دو ماهه قراره پروژه اشو تحویل بدم نمیرسم کسی هست طراحی پی اچ پی کنه؟

وایی بازم گوشیم زنگ خورد من برم فعلا دوستتون دارم بابای.

نظرات 4 + ارسال نظر
مونا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:55

ک بود و زود سرماخوردگیتو خوب میکرد

ای جانم

مونا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 15:55

کاش میشد که بود و......

که بود و ... چی؟

حمید رضا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 16:52 http://khodrofanni.blogsky.com

درود علیرضا جان

کاراکتر شما با مطالعه ی روزمرگی هاتون تا حدودی دستم میاد. البته چند روز دیگه میگم

بله واقعا از اینکه نسل وبلاگ و به قول شما یاهو مسنجر هستم خیلی خوشحالم!

من فکر می کنم وبلاگ نویسی در همه جای جهان کار ارزشمند و خیلی بهتریه. اما خُب، دیگر شبکه ها هم خوبند ولی نه به اندازه ی اینجایی که من و شما می نویسیم.

چه مشتری غُرغُرویی داری :-) موفق تر باشی همیشه

راستی من با افتخار شمارو لینک کردم.

پس منتظرم
مرسی
ممنونم

حمید رضا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 15:09 http://khodrofanni.blogsky.com

سلام
بله این سرماخوردگی بدجوری آدم رو کلافه می کنه. ولی باید ببینیم بهترین را برای خلاص شدن از دستش چیه. کاری نمیشه کرد، این سرماخوردگی همیشه هست.

- چرا شما کاری که برای مشتری گرفتید رو تکمیل نمی کنید؟ اینطوری اعتبارتون زیر سوال نمیره؟

البته، کاملاً مستقل و مختار هستید و من به عنوان یک خواننده ی وبلاگ شما، برام سوال شد.

این روزا تب وبلاگ نویسی فروکش کرده ولی، از اعتبارش اصلا کم نشده.

خیلی خوبه که ما هنوز با وبلاگ و ایمیل کار می کنیم. من اصلا کانال تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی رو به اندازه ی وبلاگ نویسی لذت بخش نمی دونم.

خلاصه؛ خیلی خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم. البته با خوندن نوشته های شما، احتمالا بتونم تا حدودی کاراکتر شخصیتی تون رو حدس بزنم ولی، به هر حال خیلی خوبه که تبادل لینک داشته باشیم.

من خواننده ی پروپاقرص وبلاگ نویسها هستم.
منتظر حضور و پیامتون هستم.
موفق تر باشید.

بله هست
نه زیر سوال نمیره چون مشتری آشنا هست و از مشغله من خبر داره فقط کمی غر میزنه
کم نمیشه میدونی اینجوری بهتره بگم ما نسل وبلاگ و یاهو مسنجر و این چیزا هستیم. اینجا شاید مجازی باشه اما خیلی واقعی تره تا بقیه جاها.
حتما چرا که نه
الان کاراکتر من چطوری هست آیا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد