پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

ابتذال

امروز از اون روا هستش که مثه سگ پاچه میگیرم. همیشه یه اتفاقاتی پیش میاد. اما این یکی رو با اینکه خیلی هم دیده بودم منو به فکر فرو برد.

شاید این سری پستم خیلی توش حرف های رکیک باشه. پس اگر فکر میکنید مناسب سنتون نیست همین الان اینجا رو ببنید.

 امروز جایی کار میکردیم که چند نفر دیگه هم مشغول به کار بودند. البته کار اونا چیز دیگه ای بود. هیچی یکم خوش و بش و این چیزا با هم آشنا شدیم و شروع به صحبت شد تا اینکه بحث به اینجا کشید که طرف گفت...

علی آقا من یه روزی جلوی درمانگاه پارک کردم رفتم تو یه آمپول بزنم. آقا ما رفتیم تو و وقتی برگشتیم، یه داف خیلی خوب با ماشین اومد کنار ماشین ما پارک کرد. من گفتم باید مخ اینو بزنم. هیچی رفت تو منم شماره نوشتم گذاشتم رو شیشه جلو و حرکت کردم رفتم اونور تر پارک کردم. اومد بیرون و سوار ماشین شد. کاغذو دید و برداشت یه نگاهی به اطراف کرد و رفت. زد و فرداش یکی به ما زنگ زد. گفتم الو.. و خلاصه سرتو درد نیارم. همون دیروزی بود که شماره داده بودم بهش. ما باهاش دوست شدیم و بعد یه مدت گفتم یا باید س.ک.س کنیم یا دیگه قطع رابطه میکنم. سرتو در نیارم آخر سر مجبورش کردم و قبول کرد. منم یک ماهی هر هفته یه روزش خونه طرف بودم و تا دلم خواست حال کردم. آخرش شوهرش داشت مشکوک میشد و منم دیگه مجبور شدم بیخیال بشم. آخ الان این رو گفتم باز دلم هوسشو کرد.

تا اینجا رو داشته باشید بعد از گذشت یکی دو ساعت دیگه یه نیروی دیگه ای از جای وارد شد برای یه کار دیگه که نه من می شناختم و نه اون. اومد و بازم با این یکی یکم خوش و بش کردیم و حرف شد و بحث به اینجا رسید که نفر سوم گفت:

من توی زندگی خیلی سختی کشیدم. الان واسه اینکه زندگیم سرپا بمونه واسه اینکه زن  و بچه ام با من بتونن زندگی کنن و خوشحال باشن حاضرم هر کاری بکنم.

این عزیز هم کلی از سختی ها و عشق و علاقه اش به خونواده گفت.

حالا میخوام مسئله رو باز کنم میخوام بگم که این دو تا ماجرا ربطشون به هم چیه. اینجا ماجرا مربوط میشه به هم

نفر اول با زن نفر دوم دوست بوده... و نفر اول فهمیده بود و این رو به من گفت. نفر دوم با کلی امید و آرزو زندگی داره میکنه. واسه یه لقمه نون حلال.

آخه مرتیکه بی غیرت خوشت میاد یکی بیاد با زن خودت هم این کار رو بکنه؟ اخه دیوث ناموس مردم ناموس نیست ناموس تو ناموسه؟

و زنی که شوهر میکنی اونقدر معرفت نداری پای شوهرت بمونی؟ خب می خوای بری سراغ ج.ن.د.ه بازی طلاقتو بگیر. چرا شوهرتو بی آبرو میکنی؟

---------------------------------

بیایید اونقدر شرف داشته باشیم که با زن شوهر دار رابطه ای برقرار نکنیم.

بیایید اونقدر شرف داشته باشیم که وقتی شوهر کردیم با مردی رابطه ای برقرار نکنیم.

بیایید اینگونه ابتذال نداشته باشیم ( بحثم سر همین مدل بالایی هست که گفتم. این رو میگم چون فردا روز هزار نفر میان دلیل و برهان میارن)

.................

پ.ن1: خیلی بیشتر دوست داشتم فحش بدم اما خب نمیشه.

پ.ن2: دوستی میگفت متاهلی یعنی تعهد داشتن. وقتی متعهد شدید. خیانت نکنید.

پ.ن3: دنیا دار مکافاته. به آینده فکر کنید. هر بلایی سر کسی بیارین. چرخ روزگار همان بلا رو سرتون میاره.

پ.ن4: دوستان عزیز هرکسی که جدید اومده به وبلاگم خوش اومده. هرکس هم از قدیم بوده دمش گرم. نظراتتون باعث دلگرمی هست. من معذرت میخوام اگه سر نمیزنم. حجم وبلاگ ها زیاد شده دوستانم زیادتر خدا رو شکر. دیر به دیر میام صبور باشید به همتون سر میزنم.

نظرات 13 + ارسال نظر
ویس شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 http://heybateveys.blogsky.com

سلام صبح بخیر

متاسفانه تو جامعه اسلامیه ما اینجور خیانتا زیاد شده .. علتشم نبود خداست چون آدمی که خدا رو داره هیچ وقت به این کارا تن نمیده

وفقط میتونیم دعا کنیم که خدا هدایتمون کنه بیراهه نریم ..

فحش دادن زیاد یا کم دردی رو دوا نمیکنه فقط اعصاب و روان میریزه بهم

امیدوارم که به بیراهه نریم

هلیا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 http://hamraz1990.blogsky.com

سلام

هرچی فکر میکنم نمیدونم چی باید بگم

فقط میتونم بگم خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه

گاهی یادمون میره عالم محضر خداست ...........

ممنونم که در نبودم به وبلاگ سر زدید

امیدوارم
خواهش

گلشن سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:49

سلام
البته حرفای شما درست، اما ناقص!
اون آقایی که میره سراغ .......بازی لزوما قبلش زنشو طلاق داده?آقایون که ماشاءالله تو این حرفه شریف سرآمدن!

خب ببینید بیایید منصفانه نگاه کنید من نه طرف زن رو گرفتم نه مرد.
اقایون و خانم ها جفتشون اشتباه میکنند در این قضیه و کاری به حرفه ای بودن و نبودن ندارم. اصل قضیه اشتباهه چه مرد چه زن
بازم ممنون دوست عزیز بابت نظرتون.

sara سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:43 http://www.motevalede-december.blogsky.com

علی بدلیل ابتلای من به گشادیسم یه چکیده از پست هات بذار خب:(

اتفاقا در نظر دارم هر هفته یه فایل زیپ بصورت خلاصه ارائه بدم :دی

بانوجان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:13 http://banoo217.blogsky.com

نمدونم چی بگم!با اینکه این موضوعو دیدم...ولی بازم باورش سخده!
اتفاقا این موضوعو چن وقت پیش بحث کردیم...ک چرا خیانت؟
من خودم معتقدم فقط زن/مرد ک رفته سراغش مقصر نیس..همسرشم مقصره...ولی ب اینم اعتقاد دارم پاکدامنی درهر شرایطی باید باشه!
و اینکه کسی ک متاهله زودتر تو این مدضوعات پا میده!مخصوصا خانوم!ولی خب...بازم میگم پاکدامنی درهرشرایطی...
خدا آخر و عاقبت هممون رو بخیر بگذرونه!

متاهل زودتر پا میده رو می فهمم دقیقاً مشکل همینجاست باید پاک دامنی باشه. و انصاف و شرافت.

پرستو دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:13 http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

متاسفانه انقدر جامعه بد و اوضاع خانواده ها داغون شده که هر چی بگیم کمه. آخه چرا باید یه زن شوهر دار بره دنبال مردهای دیگه؟ چرا یه مرد باید بره دنبال زنهای شوهر دار ؟
شما اعصاب خودتو خرد نکن با فحش دادن اونا آدم نمیشن فقط اعصاب خودت خرد میشه

این چرا ها جوابشون توی دیدن فیلم های ماهواره هست که نشون میده وقتی شوهر کنی یعنی آزاد شدی
چشم

بهامین دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:06 http://notbookman.blogsky.com

از وقتی وارد رشته حقوق شدم
ورودی 88 بودم کارشناسی
جرم و جرایمی را شناختم که واقعا تو قوی ادارکم نبود
دوستم که کار وکالت میکنه
از پرونده های دادگاه خانواده
خیانت میگه
خیلی کار وقیح
زن و مرد فرقی تداره
مجرد و متاهل فرقی نداره
باید پاک زندگی کرد
تن فروشی نکرد
وای به حال دختری که به چشم وسیله بهش نگاه بشه
دنیا دار مکافاته
وای به حال اون رن
و اون مرد

خداوند عاقبت همه رو به خیر کنه

موج دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:17 http://http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

متاسفانه ازدواج بجای اینکه براموت تعهد بیاره فقط تاهل اورده واقعا جای تاسف داره متاسفانه کانون خانواده ها به شدت متزلزل شده دیگه قباحت خیلی چیزا از بین رفته و این واقعا درد بزرگیه و به نظر من این شبکه های ماهواره ای در این مورد بی تاثیر نبوده . در حالیکه در همون غرب هم به این شکل نیست وقتی کسی با کسی در رابطه هست سراغ شخص دیگه ای نمیره

دقیقاً با حرفت موافقم

لبخند ماه دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 http://labkhandemah.blogsky.com

خدا آخر و عاقبت همه رو ختم بخیر کنه

انشاالله

سیاهچاله دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:01

...
آدم دهنش باز می مونه... چرا آخه به جایی رسیدیم ما آدما که اینجوری شدیم؟ قبلا وقتی یکی ازدواج می کرد زن/مرد می گفتن بابا بیخیالش باشین دیگه متاهله! الان انگاری وقیح شدیم بعضی هامون دست از هیچ گوشتی نمی کشیم...
و اما یه زمانی هم بود که همون جناب متاهل مرد/زن وقتی ازدواج میکرد دیگه می چسبید به زندگیش... الان فک کنم بیشتر چشم و گوششون باز میشه بعضی ها و حساب کار میاد دستشون ://
من فقط میگم خدایا، من به شخصه آدمم و هیچ فرقی نمی کنم با اینجور آدما... تو خودت من خانواده ام رو در مقابل این چیزا حفظ کن ... آمین

آمین

Meredith دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:06 http://dr-coffe.blogsky.com

بیچاره مرده که چه سختی ها تحمل نمیکنه برا زندگیش و فکر میکنه زنش لیاقت همه ی این سختی ها رو داره....واقعا آدم چی میتونه بگه از بی شعوری بعضی ها؟ اتفاقا به نظرم کم فحش دادی...خاک تو سر زن دومی و مرد اولی!خاک بر سرشون

اوهوم

مهندس جان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:02

از روی کنجکاوی خوندم :|
نمیتونم باور کنم :|

ولی واقعیت جامعه هست

سپیده یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:41

به نوشته هاتون نمیخوره مالِ یه پسر خیابونی باشه ، خیلی خوب درک کردی و قشنگ حرف زدی ، بیشتر از اینکه برای مردِ اولی باید تاسف خورد ،واسه این زَنای دیوونه باید گریه کرد .

پسر خیابونی هر روز توی یه کوچه هست یه روز اینور بومه یه روز اونور بوم. واسه اینکه همه رو ببینه پسرخیابونی شده.
مرسی لطف داری.
واسه هر جفتشون متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد