پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

اشتباه بزرگ

بزرگترین اشتباه من تبلنیه.

نمیدونم چرا تنبلم. اینجوری بگم کرختم. بی حوصله ام. جدیدا از کار که میام نه تی وی میبینم نه بازی میکنم نه کاری میکنم فقط دراز کشیم و به در و دیوار نیگاه میکنم و عرق سرد میکنم حتی حوصله نمیکنم غذا و اب بخورم. حس میکنم بیماری جدیدیه که اومده تو وجودم شایدم از نظر روحی افسرده شدم که اینجوری ام فقط میدونم این کارم اشتباهه کاش بشه بتونم حلش کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 15:54

امیدوارم زودتر این مشکلت رفع بشه و هرچه زودتر باز همونی بشی که بودی و خیلی متاسفم که کاری از دستم برنمیاد

شما لطف دارید همین که به فکر من هستید خودش کلی کمکه

یکی زیر اسمان شهر یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:37 http://mylifetimenotes.blogsky.com

نشونه های خستگیه
تیک ایت ایزی☺

هوووم مهم خستگی از چیه

سهراب سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 00:02 http://igw.blogsky.com

همیشه بزرگترین مشکلمون یه جایی درون خودمونه انگار ...

بعله گویا مشکل همینه

سلام و عرض ادب.

درباره ی شغل تاکسی رانی و مصائب و مشکلاتش با تنی چند از رانندگان گفت و گو کردم.

از شما خواهش می کنم به وبلاگم بیایید و مشاهدات روزمره خودتون و یا خاطراتتون از رانندگان تاکسی، یا هرگونه پیشنهاد و انتقاد رو به صورت کامنت زیر پست مربوطه بنویسید.

خیلی خیلی ممنونم. منتظر شما هستم.

چشم حتما سر می زنم

امیدوارم مشکل جدی نباشه عزیزجان

واقعا میگم.

اینجا بیشتر بنویس. بهت کمک میکنه اگه خیلی مشغله فکری داری. می دونی خودت دیگه عزیزجان

ممنونم
بله بله درست می فرمایید.

بهامین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:39

واقف بودن به اشتباهات تودش رفتن نصف راهه

قدم بعدی،غلبه کردنِ

امیدوارم که بشه غلبه هم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد