پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

باز هم اندر احوالات من

سلام امروز یه سر به اینجا زدم خیلی دلم تنگ شده بود واسش اما واقعا وقت نمیکنم که بیام 

به وبلاگ تک تکتون اومدم خیلی ها بسته شدن اخه چرا

از طرفی نمیدونم چرا رفتین ولی امیدوارم هرجا هستین سالم و سر حال باشید.


نتایج رو زدن خب کارنامه رو دیدین منم بالطبع قبول نشدم 

حالم خوبه

نگران نباشید گرچه میدونم نیستین. اما کم کم دارم خودمو آماده میکنم واسه دوباره نوشتن. احتمالا از شنبه شروع میکنم یه چیزایی توی ذهنم هی اذیت میکنه.

..............

پ.ن» دوستانی که وبلاگاتون رو بستید اگه حذفش کردین بگین ادرس جدید رو بزارم کنار پیوند ها اگر هم باز میشه بازم اطلاع بدین که بدونم. 

نظرات 9 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 22:13

امیدوارم همیشه موفق باشی
خوشحالم باز داری مینویسی
و این که ایشالا امسال قبول میشی و در کنارش کاریهم که مد نظرت هست پیدا می کنی
همیشه شاد باشی

ممنونم الهام

mehra جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 19:53 http://paeize-por-rang.blog.ir/

خب هول و ولای پاییز رو دارن همه...
دانش آموزا آماده میشن واسه مدرسه
دانشجوا واسه دانشگاه
مامان بابا ها واسه مدرسه و دانشگاه بچه هاشون
کلا یه حال و هوای شلوغ پلوغی داره...مثل دم عید...

هوووم اره

mehra جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 00:56 http://paeize-por-rang.blog.ir/

هی وایِ من...مشکوک چرا؟!!!

اینکه همه سرشون شلوغ میشه

mehra پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 13:30 http://paeize-por-rang.blog.ir/

شهریور که میشه همه بد جور سرشون شلوغ میشه...گمونم از قانونای طبیعته

هوم اره شاید فکر کنم
اما حرفت مشکوک بود ها

سیاهچاله یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 14:57

چه عجب آپ کردین ها

اره واقعا اما قول که اپ میکنم همینطوری زیاد

مونا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:08

خخخخ نه منم دختر شیطون اشتباه تایپی بود.

اوکی اوکی بعله الان شناختم

سحر دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:07

خوش برگشتید.

ممنونم

مونت یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:26

سلام همیشه خوب باش.بعضی ها با خوبی تو حالشون خوبه و بالعکس.
خوشحالم ک دوباره برمیگردی و مینوسی.
منتظر نوشته های جدید با انرژی بالاتر هستم

سلام. بله چشم.
خودم هم خوشحالم.
فکر کنم توام یکی از خواننده های خاموشی درسته؟

Maryam h جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 18:54

سلام
خداروشکر خوبید
من نمیدونم...شاید یه روز دوباره بنویسم.شاید هم ننویسم !

سلام ممنون
شاید دوباره بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد