پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

خدا هم با من شوخی میکنه

بابت نظرات مطلب قبلی ممنون اما گویا هیچکسی به اون قسمت درخواست کتاب ها توجهی نکرد 

بگذریم از دوستانی که باهاشون حرف زدم و قراه توی این راه کمک کنن کمال تشکر رو دارم.

خب نمیدونم چطوری بگم ولی اینجوری شروع میکنم. دیگه خدا هم شوخی میکنه. قبلاً گفته بودم کارم یه روز هست ده روز نیست. به همین دلیل تصمیم هجرت گرفتیم. از طرفی تصمیم گرفتیم آزمون نظام مهندسی رو بخونیم و بدیم. بعدش گفتیم ما واسه نظام مهندسی که داریم میخونیم بیا و این بار واسه کنکور هم بخون هیچی دیگه یکی دو روزی هست کتاب های درسی گذشته رو باز کردم تا کتاب های اصلی برسه دستم اینا رو یه نگاهی بندازم و مرور کنم. از طرفی دیگه وقت آزادم که زیاد بود پر میشه چون کار یکی بود یکی نبوده. حالا خدا زود و شانس رو ببیند. دو تا پیشنهاد کاری بهم شده. که میتونم هر دو تا رو برعهده بگیرم. از طرفی ازم دعوت به همکاری شده برای شرکت در یک گروه فرهنگی که اینو جواب رد دادم ( خدایی دلم میخواست از این کار ها ولی خب الان خودم مهم ترم) از همه خده دار تر دوتا آموزشگاه آزاد هم بهم پیشنهاد تدریس دادن که هفته ای دو روز به مدت 3 ساعت تدریس کنم و از تجربیاتم در زمینه درسی ام بگم ( چون دستم تو کار رشته خودم هست دنبال یک نفر که تجربه داشته باشه میگشتن) این آخری خدایی خنده دار بود. فکر کنید من و تدریس . اینا همه یه طرف دو تا بچه کوچیک 4، 5 ساله به همراه پدراشون هم هستند که از اول دی ماه دوره آموزش شناشون رو به عهده گرفتم ( گفته بودم که مربی شنا هستم آره؟)

حالا میخوام بگم خدایا میخوای بزاری درس بخونیم یا نه؟ نکنه اصلاً نمیخوای بزاری ما هجرت کنیم؟ به خدا من تا آخر سال شاید همینجا باشم ها. شوخی نکن قربونت بشم. بعضی وقت ها خنده ام میگیره نعوذ باالله سرکارم گذاشتی. من خودمو سپردم به خودت. هر کاری که به صلاح هست انجام بده


.....................................

پ.ن1: خیلی دوست داشتم در مورد مردم نیجریه حرف بزنم که چرا پاریس رو تو بوق کرنا کردین اما نیجریه ساکت موند ولی هر بار یه مطلب دیگه رو می نوشتم.

پ.ن2: باز هم معذرت میخوام از همه دوستانی که سر میزنن و من بهشون سری نمیزنم به بزرگواری خودتون ببخشید.

پ.ن3: خیلی حس خوبیه که کامپیوتر رو ارتقا بدی و بیای بشینی پاش و باهاش کار کنی. (من فقط با PC خونه مطلب میزارم)

نظرات 16 + ارسال نظر
. چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:09 http://rosarimeshky.blogsky.com/

اخی ب نیجریه

اوهوم

لبخند ماه سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 15:40 http://labkhandemah.blogsky.com

جزوات نحوه تدریس فراوان دارم بدردت میخورد عایا؟


چرا نمیشه اینجا شکلک گذاشت؟!

مرسی. کنسلش کردم دیگه
نمیدونم چرا من خودم میتونم بزارم. ولی چند نفری گفتند شکلک ها مشکل داره. درستش میکنم

j.a سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:11

غلط نکنم همه ی کارهارو هم پیشنهادشو قبول کردین!!!:)

چون نیستم؟
نه اتفاقا همه رو رد کردم

تحول دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 15:53 http://tahavol.mihanblog.com

خورشید، محمد است و صادق ماه است
خورشید همیشه با قمر همراه است

یعنی که ولادت امام صادق
در روز ولادت رسول الله است

سلام ,عیدتون مبارک

ممنون عید شما هم مبارک

موج دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

ان شا الله هر چه که خیر براتون پیش بیاد .

ممنون

بانوچه یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 17:56 http://banoooche.blog.ir

هیچ کدوم از کارای خدا بی حکمت نیست، شاید میخواد با این اتفاقات نشون بده که حواسش بهت هست، شاید بهتره بیخیال مهاجرت بشی و همین جا با جدیت و پشتکاری بیشتری ادامه بدی...
شاید هم میخاد اراده ی تو رو بسنجه که حالا که کار پیدا شده باز هم درس میخونی و به فکر مهاجرت هستی؟ یا یه تصمیم آنی بوده و با پیشنهادات ِ کاری بیخیال درس میشی...
شاید هم به صلاحت باشه هر دو رو با هم مدیریت کنی.

هوممم شاید ها واسه ادم زیاده اما بهترین راه انتخابش سخته. این همون چند راهیه که نشون میده ادم حق انتخاب داره.
گرچه من تصمیمم رو گرفتم.

سیاهچاله یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:44

:((
نظر من کو پس؟

ا چرا نظرات تو هی پاک میشن. :دی
باور کن نظری ندادی

ویس شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 14:04 http://heybateveys.blogsky.com

سلام

توکل برخدا هر راهی که براتون بهتره و خیرتر بذاره پیش پاتون

یاحق

مرسی. آمین.
امیدوارم همه راه های خوب رو خدا جلوی بنده هاش بزاره

بهامین شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:20

این عالیه
یشنهاد تدریس
کار
خدا میخواد بگه حواسم بهت هست
میشه با زمان بندی بهمش رسید
اما خوب سخت میشه
خدا دوستتون داره
چه عالی مربی شنا هم هستین
افرین به شما

عالیه اما گذری هست.
بله واقعا اینجوری ندیدم بهش خدا حواسش بهم هست مرسی واسه این نکته ظریف
ممنون اموزش شنا صد در صد تضمینی :دی

مصطفی شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 http://tamanti.ir

سلام دوست من
قدم رنجه کردین.
تمام عاشقانه ها نثار قدم های شما.

ممنون شما لطف دارین

Sara جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:15 http://www.motevalede-december.blogsky.com

چیش جالبه،الان تو نمیتونی ازون تصمیم خاک بر سری دل بکنی؟؟

کدوم تصمیم؟
من فقط تصمیم هجرت گرفتم به یک دلیل خیلی مهم

Sara جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 19:32 http://www.motevalede-december.blogsky.com

این کارا که موقتیه،حقوقشم بعید میدونم چشمگیر باشه! الانم دیگه همه فمیدن که مهم شدی خودت هر چی صلاح میدونیو پی بگیر:))

من مهم بودم :دی
هوم صلاح رو که میدونم ولی جالبه همیشه اینجوری میشه

بانوجان جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 16:18

شایدم یجور کمک باشه ب هجرتت!
شما کارخودتو انجام بده..خدا خودش هواتو داره!شاید اصن نرفدی!شایدم رفدی و با ی جیب پرازپول...:دی

هووم شاید ها نشونه دو دلی بودنه.
ولی من تصمیمم رو واسه رفتن گرفتم
وای پر پول دلم اب افتاد :دی

j.a جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:38

به به مربی شنا!!!:))
باور کن من جزوه ای که لازم داریو ندارم!!!
جزوه شیمی بخوای دارما!!

:دی
تو میدونی من چی لازم دارم
نه مرسی شیمی تنها چیزیه که نمیخوام :دی

نل جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:35

چ جااالب... اخه سایت علمیه... چطوریه اونوقت؟

باشه. منتظر خبرتم پس.


خخ.. ب وب من نمیاد.. :))

نمیدونم چرا اینجوریه با اینکه علمیه
مرسی
چرا؟

هم راز جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:42

چه جالب....خب شاید به صلاح نیست که مهاجرت کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد