پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

مکالمه دو دوست

سلام علی خوبی؟

مرسی داداشم من خوبم. تو چطوری؟

من خوبم ولی شکستم. یه شکست بد.

ا چرا داوشم؟

چون می بینم هرکاری می کنی مردم وجدانشون بیدار نمیشه. چون هی عقلت میگه خوبی کن و خوبی می کنی ولی مردم یه نیزه می گیرن فرو میکنن تو من.

میدونم. تقصیر منه. تقصیر منه که تو داری اذیت میشی. تو داری زجر میکشی. من خیلی سعی میکنم تو رو پاک و روشن بزارم. اما بهت حق می دم این کار باعث میشه تو هرچی بیشتر میشه تکه تکه بشی. تو بیشتر خورد بشی.

اشکال نداره من اینجوری بشم علی جون. من نگران تو هستم. می ترسم یه روزی به خاطر خوبی هایی که می کنی و جوابشون رو نمیگیری خسته بشی. می ترسم که شروع کنی به بد شدن.

نه عزیز من بهت قول می دم که هیچوقت اینجوری نشم. سر شرافتم قسم.

حالا که اینجوری میگی پس منم قول میدم اعتراضی نکنم. حتی اگه نابود بشم.

(به قلب دیگران احترام بگذارید شاید روزی قلبتان گله مند شد) 


..................................

پ.ن1: امروز خدا کمک کرد تو ارتفاع بیست متری اتفاق خاصی نیوفتاد. خدایا شکرت.

پ.ن2: عزیزان مرسی بابت رمز های وبلاگ و مطالبتون که بهم می دین. من این همه لطف یه جا ندیدم  اما اگر ممکنه اونجا نوشته تماس با ما اونجا رو بزنید و رمز ها رو بدین و توی عنوانش هم بنویسید رمز. لطفاً

پ.ن3: بعضی حرفا رو نمیشه گفت سکوت می نمایم. از خیلی ها ناراحتم. یکی دو تاشون به اینجا هم سر میزنند. حالا فردا هی کامنت نذارین منظورت منم ها که نمیگم کیا هستند. ولی میگن فحش رو بنداز رو هوا صاحبش پیداش میکنه 

پ.ن4: اون عزیزی که قرار بود من واسش یه چیزی پیدا کنم و پیدا نکردم و قرار شد براش درست کنم و گفت نمی خوام. ببینم کارت به کجا رسید؟

پ.ن5: دوست دارم یه چند تا فحش درست و حسابی بدم ولی اسلام دست و پام رو بسته. از اونی که راحته و رمز گذاشته یه پست فحش دار از طرف من بزار. میدونه که کی رو میگم 

پ.ن6: همش رمزی حرف زدم ببخشید

نظرات 14 + ارسال نظر
لبخند ماه دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:40 http://labkhandemah.blogsky.com

من که از اول تا اخرش نفهمیدم کی با کی بود!!

من و قلبم حرف زدیم به نیابت از همه مردم با قلبشون

موج یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:11

به یک دیلماج جهت رمز گشای این پست نیازمندیم البته مهم نیست قطعا اونی که باید بفهمه فهمیده

دقیقاً نازمندیم. خودم هم که خوندم نفهمیدم چی گفتم

مهندس جان یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:23 http://mohandesjan.blogsky.com

خیلی ام عنوان نوشتم

نه ننوشتی باور کن موجوده
اصلاحیه: الان دیدم اره نوشتی :دی

Maryam شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:07 http://words-world.Blogsky.com

چون هیچی متوجه نشدم
اره خب خودت حسابشونو برس!!
ببین یه نفر ب نام بهامین نوشته دل ننننشکستن اصلا خوب نیست شمام تایید کردی
دقت لدددفا

اونو تایید کردم فضولا رو بگیرم
تو یکی از اونای که فکر کنم باید حسابشو رسید

تحول شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:16 http://leyla-taraghi.blogsky.com

با سلام و احترام

من پیداش کردم احیانا با بنده که نبودید..در هر صورت عذرخواهی میکنم

خواهش میکنم عذرخواهی چرا. نه من با شما نبودم.

بهامین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:05

چه عالی
چشم
دل نشکستن اصلاخوب نیست

بله دقیقاً

هم راز شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:22

إن شاالله که حال دل شما و همه ی اون قلبهای شکسته خوب که نه؛عالی بشه....

انشاالله

بهامین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:22

سلام
حالتون خوبه؟؟؟
من هیچی متوجه نشدم از این پست

سلام مرسی
شما نیز رجوع کنید به جواب کامنت سیاهچاله

مهندس جان شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 http://mohandesjan.blogsky.com

پست یه طرف، پ ن ها رو کجای دلم بذارم آخه
تو هر پ ن به یه مخاطب خاص مجزا پیام دادین، منم نشستم با دقت تماااام تا تهشو خوندم ببینم جاییش با منه یا نه،؟ مثل این میمونه نامه هاتو به جای پست کردن بزنین به برد همه بیا بخونن و بعد بفهمن هر نامه مال کیه
من که می دونم هیچ کدوم با من نبودین ولی درباره رمز یه خنده شیطانی زدم چون من از اون هوشمندا بودم که تو تماس با من فرستاده بودم

دقیقاً به نقطه ظریفی اشاره کردی می خواستم به تک تکشون پیام بدم باید دونه دونه می رفتم دنبالشون. اما اینجا گذاشتم همشون خودشون میان و می خونن
بله شوما از اونجایی که مهندسی تحلیلت خوبه و رمز رو از اون طریق فرستادی ولی عنوانش رو ننوشتی. اصلاً نمی دونم اون عنوان بیچاره رو هیچکس حساب نمی کنه
در ضمن پ.ن3 رو هم با خودت بودم (الکی)

هم راز جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:27

ممنون.باشه :)

قلبتون رو شکستن؟؟؟
توی دنیای واقعی منظورتونه و یا مجازی؟؟؟

دنیای واقعی و مجازی هر دو درهم امیخته شده.
نمیشه گفت قلبم رو شکستن باید گفت قلب همه یکبار هم که شده شکسته. این برای همه قلب های دنیاست

هم راز جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 23:18

منم اصلا هیچی از این پست نفهمیدم!!!
:|
فقط اگر اشتباه نکرده باشن پی نوشت چهارم رو فهمیدم.راستش فعلا سراغش نرفتم درصورتیکه دیگه باید تحویلش بدم ...ولی اینکه چجور بدون اینترنت باز بشه رو یاد گرفتم :))))

خب خدا رو شکریاد گرفتی جایی گیر کردی خبرم کن
رجوع کن به جواب کامنت سیاهچاله عزیز

Maryam جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:49 http://words-world.Blogsky.com

بنده الان با دهنی باز به گوشیم زل زدم
خخخخخ

اولیه جالب بود،باشه!!مراقبم
اون رمزدار حرف زدن هاتم بماند برای خودت و مخاطبات!
موفق باشی

چرا دهن باز؟
افرین مراقب باشیم
خوشم اومد مخاطب ها رو سپردی به خودم :دی

سیاهچاله جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:34

من که هیچی نفهمیدم:-D

ا وا چرا؟
حرفم این بود که قلب هم رو نشکونیم
جواب خوبی رو با بدی ندیم

J.a جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:29

من که فهمیدم مخاطبت کی بود

نخیرم اصلا منظورم اون نبود :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد