پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

مشورت

مشورت چیز خوبیه به این شرط که سازنده باشه. آدم باید یکی رو مورد مشورت قرار بده که حداقل دوتا پیرهن بیشتر از خودش پاره کرده باشه. اما توی یه شرایطی هیچکس دور و برت نیست. از طرفی نمیتونی توی خودت بریزی در مقابل باید با یکی مشورت کنی حالا اونوقته که میای و دست میزاری روی یه ادمی که واقعاً لایق شما نیست.به قول خودمون دوست ناباب. اونوقته که به جای از چاله در اومدن و آزاد شدن برعکس توی چاه می ندازدتون. نکنید این کار رو این نصیحت رو از من به یاد داشته باشید که هیچوقت هیچوقت با یه ادم بیشعور مشورت نکنید. اگر هم میگین از کجا باید بدونم اونقدر شعور دارین که یکم با طرف حرف بزنید می فهمید که بی شعوره پس همون لحظه قائله رو ختم کنید بهتره. 

خب بریم سر درد و دل ببینید درد و دل چی هست اصلاً کسی میدونه آیا؟ من درد و دل رو اینجوری تعبیر میکنم من بیام و غر بزنم و سرکوفت بزنم سر یکی مثه خودم اونم شنونده خیلی خوبی باید باشه. و در آخر نگاهم کنه و با یه لبخند تمام غر زدن های من رو جواب بده. این رو من درد و دل حساب میکنم نه اینکه تو بگی اونم جواب بده و بگه.

به نظر من هرکسی باید بتونه یک شنونده خوب باشه که بتونه اطرافش رو با یه دنیای دیگه ببینه. شاید من من کردن خوب نباشه اما به جرات اعلام میکنم شنونده خوبی هستم ( هروقت خواستید خوب گوش میدم کافیه خبر بدین ). وقتی شما بشنوید، خوب هم میبینید. از طرفی مشکلات دیگران و جامعه رو میشناسید، با مشکلات خودتون مقایسه میکنید. مشکلات خودتون رو فراموش میکنید. و چه بسا راه حل هایی میدین که مشکلات خودتون باشه یا برعکس حرفهایی رو میشنوید که راه حل مشکلتون باشه. خلاصه میگم دنیا رو از یه دید دیگه می نگرید. در آخر بگم:

مردمان کنار دریا، صدای امواج را نمی شنوند.

بدون چشم داشت کمک کنید حتی اگر فقط می تونید گوش بدین...

........................

پ.ن1: به زودی می خوام یک رازی رو برملا کنم 

پ.ن2: دوستان وبلاگی وقتی میخوایید وبلاگتون رو پاک کنید یا برای همیشه برید یک خدانگهدار کوچلو کافیه نزارید کسی نگرانتون بشه به فکرتونم مراقب باشید


نظرات 18 + ارسال نظر
zahraa پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 23:38 http://dr-coffe.blogsky.com

چرا ای وای من؟ من به این خوبییییی

شما خوبی بله ولی من نمیتونم تحمل کنم این همه اسفندی رو یه جا

zahraa پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:06 http://dr-coffe.blogsky.com

اسفند؟ خخخخخ منم هستم

ای وای من :دی

بهامین پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:06

سلام
مشورت عالیه
در هرکاری با متخصص در اون حرفه وکار
واما
درد دل
من این مدل تعبیر میکنم
گفتن احساس ئ حرف دل که شاید توام با گلایه و قهر هم باشه

خب بله هرکسی یه نظری داره

j.a پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:24 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

دوباره نظر میدم ببینم میاد یانه..!
من راز دوست دارم بچگی به حدی راز نگهدار بودم که مامانم و همه تعجب کرده بودن که چطور بعد از یک سال راز یه دختر رو به هیچکسی نگفته بودم...!!
ولی الان دیگه کسی رازشو به من نمیگه...چون کسی نیست اصلا!!!که حالا بخواد بگه یا نه!!

اوهوم اخر حرفتو فهمیدم :دی

ویس پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 http://heybateveys.blogsky.com

سلام

دیدم همه اینجا واسه شنیدن ی راز بال بال میزنن خواستم بگم اینی که میخواین شما بگین اسمش راز نیست چون ی راز همیشه تو سینه باقی میمونه:)

راز رو برملا کردن فقط نشونه اینه که بقیه رو در راز خودت شریک کنی
این یعنی اعتماد به شما

هم نفــــــــس پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 http://hamnafas-an.blogsky.com/

موافقمممممم شدید اقایون ، خانما به خدا بعضیا عجیب تو زندگی خودشون موندن ومتاسفانه اعتماد به نفس کاذبم دارن اینجور ادما به درد مشورت نمیخورن از ما گفتن والا بعدا نگید نگفتی

راز ، چه خووووووب

من کلا راز دوس دارم چیز خوبیه

موفق و شاد باشید

چشم نمیگیم :دی
فضولی تا چه حد :دی

sara پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 http://Www.motevalede-december.blogsky.com

شخصا خوشم نمیاد با کسی درد دل کنم که تهش فقط یه لبخند بم تحویل بده اینجوری حس میکنم اصن گوش نداده اگرم داده براش بی اهمیت بوده..بخاطر راز هم که شده میام دوباره

خب هرکسی یه جوره
هه خوشم میاد همه واسه راز جون میدن :دی

bahar پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 http://man-ta-man.blogsky.com

خوبی نیومده بت بی لیاقت

:دی

هم راز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:45

داشتم تو وبتون تاب میخوردم و پست های قدیمیتون رو میخوندم متوجه شدم که شما اسفندی هستید...تبریک بابت این سعادتی که نصیبتون شده

بله بله البته این سعادت نصیب هرکسی نمیشه

هم راز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:28

همینه که هست

اوهوم

هم راز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:37

خب من همشو توی یه کامنت گفتم خودتون متوجه نشدین
در ضمن غلط گیر جداست و نـــه سر هم

خدواندا به درگاه تو پناه می برم :دی

zahraa چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:18 http://dr-coffe.blogsky.com

واقعا خیلی ها لیاقت ندارن که باهاشون صحبت کنیم حتا....
راز؟ چه رازی؟

بله دقیقاً
راز هست دیگه قراره بگم که نمیشه :دی

هم راز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:20

مهندس؟
مردان ! نــــــــه ها !
مردمــــــــان ! درست تره!

+
ساکنان دریا بعد از مدتی صدای امواج را نمی شنوند…
چــه تلخ است، قصه ی عادت ...

واییی خدای من غلطگیر شدی ها :دی

هم راز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 16:18

بهتره اون جمله رو درستش کنید:
مردمان کنار دریا ؛صدای امواج را نمیشنوند...

بله چشم

Maryam چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:24 http://words-world.Blogsky.com

وااااااای راااااززززززز!!!!!عالیه
متاسفانه این روزا بدجوری ب مشورت نیاز دارم تو چندین مرحله ولی پیش هرکی رفتم نشد بلد نبودن

بله بله
ایشالا یکی پیدا میشه
من نیز در خدمتم

bahar چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:09 http://man-ta-man.blogsky.com

خاسی درددل کنی در خدمتم :دی

وای خدا نکنه :دی

ویس چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 http://heybateveys.blogsky.com

سلام
مشورت تو هر کاری خوبه من خودم بیشتر با خدا مشورت میکنم یعنی وقتی تو کاری دودلم استخاره میگیرم

دردو دل کردنم با کسی که حرفمونو بفهمه و درک کنه و قصد سوءاستفاده نداشته باشه خوبه در غیر اینصورت تو دل خودمون بمونه بهتره

شنوده خوب بودن که عالیه ولی خدا نکنه یکی گوش مفت گیر بیاره و هی بخواد براش حرف بزنه تا اون گوش بده یکی نیست بهش بگه خب اون بنده خدا که این همه به شما گوش میده ی چن ثانیه بشین ببین اونم حرفی داره برا گفتن یانه

در کل باید بنده باشیم اونم یه بنده‌ی خوب که خلق از وجودش در آرامش باشه

دقیقاً

آسمان چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 http://aseman9.blogsky.com

من منتظر رازم:دى
خوب گوش کردن هنر بزرگیه
فقط بعضى آدما بعد از خوب گوش دادن شروع میکنن به خوب قضاوت کردن.نه که خودمون اینجورى نباشیم...یعنى میگم کاش که نباشیم اینجورى...
قالب رو عوض کن.آدم ناراحت میشه.قالب بسیار آشناییه.منو یاد قدیما میندازه!

بله قضاوت نکنیم فقط بدون چشم داشت گوش کنیم نه اینکه فردا روز از این حرف ها سو استفاده کنیم.
این دومین قالب هست تو عین سالها که قرار داده شده. فعلا چیز مناسبی پیدا نکردم شاید روز تولد وبلاگ عوض کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد