پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

آرزوهای الکی


میگن ادم که بزرگ میشه کرک و پرش میریزه ارزوهاش و عوض میکنه بچه که بودم ارزوم این بود مهندس بشم یه bmw زیر پام باشه و شب ها رانندگی کنم از این شهر به اون شهر. نمیدونم شاید از دست مردم فراری بودم الان که بزرگ شدم مهندس شدم اما bmw ندارم

فکر میکردم مهندسی چیه اما الان میگم هیچی نیست

الان به ماشین فکر نمیکنم چه برسه بی ام و بلکه تو فکر اینم دستم جلو کسی دراز نباشه و آبرومند باشم می دونید ارزو چیز خوبیه به شرطی که هدف باشه. اما الان هدفت داشتن پارتیه اینجا یعنی همینجا پارتی نباشه هیچ هدفی نداری هدف نباشه هیچ پولی نداری پولی نباشه زندگی نیست زندگی نباشه پس برو بمیر دیگه ولی بدبختی مردن هم حرف و حدیث جای خود داره


بگذریم درهم نوشتم فقط خواستم اینا رو یه جایی گفته باشم این هم از داداشتون به گوش خودتون بسپرید. از اینجا برید من هم روزی خواهم رفت از این دنیا









نظرات 2 + ارسال نظر
Mary سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:51 http://words-world.Blogsky.com

قشنگ نوشتی مهندس!
و اینکه حتما داداش!!یادم میمونه
و من هم بگم که؛این جا اگه بزرگ شی می مییییری


مرسی
اره بزرگ بشی میمیری

سحر پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 00:58 http://taaseman.blogsky.com

هدف تلاش می یاره...
تلاش باعث میشه به همه چی برسید...
زندگیتون پر از آرامش...

ممنون و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد