پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

زنده ام

سیلام به همه دو س تان

خوبید؟ خوشید سلامتید؟

میدونم گرچه کسی اینجا سر نمیزنه اما من واسه خودم مینویسم

خب جونم براتون بگه اول اینکه زنده ام و نفس میکشم 

میخوام از این روزا بگم بیشتر خبریه تا درد و دل

اول اینکه بیکارم یعنی به معنای واقعیه کلمه بیکار شده ام و تو خونه ام پس یکی یه کاری واسم پیدا کنه

دوم اینکه از گوشی زده شدم و به کامپیوتر برگشتم کامپیوتر برگشتن همانا و برگشتن دوباره به جادوگران همان یه جورایی دوباره دارم تمرین میکنم ببینم فکرم خلاق میشه باز میشه دستم به قلمم میخوره یا نچ.

سوم اینکه یه کلاس مربوط به رشته ام ثبت نام کردم و دارم میرم همینطور شنا رو دوباره شروع کردم  کلا دارم از زندگی لذت میبرم فقط بی پولیش مشکل داره 

در آخر هم میخوام بگم به یادتونم به یادتون. خوش باشید و سلامت 

نظرات 3 + ارسال نظر
j.a شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

جادوگران....منم یه زمانی تو این سایتا بودم...یه سایت بود به اسم فانتزی فنز...اونجا رول مینوشتیم:-)

اره یادش بخیر اونجا هم بودم سال هشتاد و پنج کلا اون سال تو تمام فانتزی ها حضور داشتم اما الان بعد این همه سال فقط به جادوگران برگشتم

پرستش یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 http://khoda15.blogsky.com/

سلام...خواهشا حرف بی پولی نزن یاد بدبختیام میوفتم

چشم اما همه یاد بدبختیا میوفتن

سارا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:53

سلام.....
عالیه که داری از زندگی لذت می بری .......همین طور ادامه بده !

ممنون امیدوارم شما هم لذت ببری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد