پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

زندگیمو باختم اما زنده ام

اینقدر زور بزنی یه قرون دو زار گیرت بیاد جمع کنی کم کم امیدوار بشی اونی که میخوای رو به دست بیاری ییهو با سر میخوری زمین اینجاست که میفهمی بازم باید از صفر شروع کنی از صفره صفر حالا اونی که داشتی رو هم کم کم از دست داری میدی این میدونی چیه؟ این اخر دنیاست تو یه جون 27، 28 سال هیچی نداری تو همونی که همه چیزتو باختی حالا هی تو بیا دنبالش که بتونی زنده اش کنی ولی راستش رو نگاه کنی میبینی نمیتونی زنده اش کنی. من همونم عزیزم فقط از اسب افتادم از اصل نیوفتادم اگه دوسم داری صبر کن. تحمل کن. بازم صبر....


.......


پ.ن: دوست دارم یه روزی این نوشته رو بخونی مخاطب خاص امیدوارم یه جوری اینجا رو پیدا کنی

نظرات 4 + ارسال نظر
zahraa یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 21:52 http://dr-coffe.blogsky.com

چی بگم؟ هر کی ما رو همینجوری خواست دمش گرم هرکی م نخواس شرش کم خخخخ چی گفتم
کاش یکی م منو دوس داشت و برام پست میذاشت خخخخخ

نگران نباش شاید بزارن و تو ندونی

مونا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:36

سلاااام.وبلاگت واقعا عاااااااااااااااااااالیه.ایشالا که هرچی قسمت باشه.
موفق باشی.

ممنون انشاالله شما هم همینطور

آرش دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 http://www.bachegia.blogfa.com

خیلی حس خوبی پیدا کردم وقتی کامنتتو دیدم و فهمیدم به بچگیا سر میزنی علیرضا ... مرسی

منم مثل همیشه پیگیرم، چیزی به ذهنم نرسیده که بخوام کامنت بذارم، ولی سعی میکنم ازین به بعد این برنامه رو بذارم حتما :)

قربونت داداش من همیشه میام اونجا
ایشالا که بذاری

خانوم طلا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:41

سلام پاکش کردم...ببخشید دانشگاه بودم دیر اومدم خونه 9 اینا...خسته بودم فقط کامنتا رو چک کردم.چی شده؟چرا باختی؟غصه نخور پول که همه چی نیست.اون پسری که من میخوامش یه پسر 21سالست که هنوز از باباش پول توجیبی میگیره .دانشجوئه.هیچیم نداره.سربازیم نرفته.. اما میخوامش...مطمئن باش اون دخترم بخاطر تو صبر میکنه اگه دوست داشته باشه

ممنون
ایشالا که بهش برسی

منم میگم صبر کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد