پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

در عجبم

نمیدونم من حساس شدم یا واقعا اینجوری دست به هرچی میزنم سنگ میشه مواظب باشید دستم بهتون برخورد نکنه مواظب باشید...


........

پ.ن1: بعد از مدتها یکی از دوستام پیام داد اونم نه واسه احوالپرسی واسه گرفتن شماره تلفن یکی از دوستای مشترکمون.


پ.ن: کماکان محتاج مشاوره می باشیم

نظرات 6 + ارسال نظر
zahraa دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 http://dr-coffe.blogsky.com

ما خودمون داغونیم هاهاها وقتی داغونید به رو خودتون نیارید محل به خودتون نذارید.....
One day this pain will be useful

چشم

zahraa یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 21:47 http://dr-coffe.blogsky.com

مشاوره چی؟

هووم انواع مشاوره زندگی، روحی و....

خانوم طلا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:50

خوشم میاد هم آرش وبمو میخونه هم تو...:)
مرسی که کامنت گذاشتی.مرسی بابت گل...
آخ اونروز از صب کلاس بودم نا نداشتم وگرنه احتمالا جفت پا میرفتم تو صورتش.معمولا پیش نمیاد اینجور مواقع بدون واکنش بذارمو برم.اما خب او ن روز اصن حالم خوب نبود

خواهش من وب همه کسانی که توی لینکم هستند رو میخونم چون برام مهمن که گذاشتمشون
خواهش گفتم شاید با یک گل اروم شی :دی
خب بعضی وقتها حوصله نداره ادم بعضی وقتها هم صلاح نمیبینه حالا گذشته بیخی بابا :دی

مونا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:51

الان تو این دوره زمونه همه همینطورن تا کاری نداشته باشن سراغ آدم نمیان و وقتی کارشون گیر باشه جونم قربونش با اسمامون همراههه

بله ولی چرا همش از این ادما میخوره به طور ادم در عجبم

خانوم طلا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:11

علیرضا گفتنش سادس واسه تو.میدونی چند بار رفتم جلو نتونستم.میترسم منو نخواد اونجوری نابود میشم

پس لازمه بیام مشاوره پیشت تا بدونی گفتنش ساده نیست واسه من

خانوم طلا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:28

پ مث منی تا کارشون بهت نیوفته سراغتو نمیگیرن

دقیقاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد