پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی
پسر خیابونی

پسر خیابونی

نوشته های پسر خیابونی

نظرات عزیزان

سلام یکی پرسید چرا جواب نظرات دوستان رو میدی اومدم از همین جا اعلام کنم دوستان من جواب نظراتتون رو میدم به چند دلیل: نظراتتون برام عزیزن خودتون برام قابل احترامید وقتی یکی وقت میزاره و اراجیف منو میخونه پس منم با علاقه نظرشو میخونم و با علاقه جواب میدم دوستون دارم دوستای وبلاگی من خوشحالم میکنید که حداقل یکی هست که واسش مهمم واسه خودم ارزش قائل هست نه واسه داشته هام...

........


پ.ن: کاش یکی بود باهاش مشورتی میکردم شدیدا نیاز به مشاوره دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم طلا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:07

خوشحال میشم

لطف دارید

خانوم طلا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:01

خب البته من مشاور نیستم که بخوام پول بگیرم.گفتم مشکلتو بگی چه میدونم شاید عقلم قد داد و تونستم کمکی کنم.

این لطف شما رو میرسونه چشم حتماً اگر خواستید من مایلم گپی بزنم

نیلوفر جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:53 http://emco36.mihanblog.com/

سلام علیرضا مر30 سایتتون عالییییییییییه
ادامه بده دیگه هر روز سر میزنم چیزی نمی بینم
پیش منم بیا

ممنون شما لطف داری

چشم امدیم

خانوم طلا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:03

اصن فک نمیکردم پسری پیداشه که از مشروب بدش بیاد.بقیه اگرم نمیخورن بدشونم نمیاد.
بیابگو من مشاورت بدم

خب خدا رو شکر نظرتو در مورد پسرا تغییر دادم
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد